Аннотация
Ushbu maqolada fizika fanini zamonaviy STEAM yondashuvi asosida o‘qitish masalalari tahlil qilinadi. Xususan, fizika va san’at integratsiyasi orqali o‘quvchilarning tushunish darajasi, ijodkorligi va amaliy faoliyati qanday rivojlanishi ko‘rib chiqiladi. Maqolada loyiha asosida o‘qitish, san’at elementlarini o‘quv jarayoniga qo‘shish hamda o‘quvchilarda fanlararo fikrlashni shakllantirish kabi masalalar yoritilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
G.O.Abdurahmonova, M.M.Turg‘unova, Zmonaviy ta’lim texnologiyalari. Toshkent. “Fan va texnologiya”, 2021. 204-b.
T.T.Rasulov, S.Sh.Haydarov, Fizikadan o‘quv darslarini tashkil etishning innovatsion usullari. Samarqand. SamDU nashriyoti,2020. 112-b.
B.M.Xasanov, Fizikani o‘qitishda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish. Toshkent: O‘zMU’nashriyoti, 2019. 96-b.
Z.R.Xudayberdiyeva, STEAM yondashuvi asosida fanlararo integratsiya. “Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar” ilmiy-amaliy jurnali,2023. №2.
A.A.Azizxo‘jayev, Ta’limda innovatsiyalar: nazariya va amaliyot. Toshkent: “Iqtisodiyot”, 2020
Авторы
Alisher Berkinov
Jizzakh State Pedagogic Institut
Ключевые слова:
STEAM, fizika ta’limi, san’at bilan integratsiya, loyiha asosida o‘qitish,Выпуск
Раздел: Articles