Аннотация
O‘qituvchini o‘quvchini kasbga yo‘naltirishdagi roli va ahamiyati eng avvalo bu o‘quvchilami tarbiyalashida, ta’lim berishida, ma’naviy boy inson bo‘lishlariga yordamlashishlarida ko‘zga tashlanadi. o‘quvchini o‘zini anglashi, o‘z “Men”ligini tanishi bu o‘z - o‘zidan kelib chiqmaydi albatta, bunda o‘qituvchining mehnati va talablari yotadi. o‘quvchini kasb tanlashida va bu kasb uning qiziqishlari bilan bog‘lanishida aynan o‘qituvchining amaliy ishlari, ya’ni tarbiyasi va bergan ta’limi yotadi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
G ‘oziyev E. Umumiy psixologiya.:-T. 2010y.
G‘oziyev E., Jabborov A. faoliyat va xulq - atvor motivatsiyasi.: -T.,2003 y
Yusupov E. Inson kamolotining ma’naviy asoslari.:-T., Universitet.,
1998.
Z.T. Nishanova, G.K. Alimova – Psixologik xizmat. Psixokorreksiya.:-Namangan 2019
N.A. Aripova – Kasbiy psixologiya.: -T.2018,
V.M. Karimova, O.E. Hayitov, N.Sh. Umarova – Sotsial psixologiya.:T. 2020
Авторы
Aziza G'ofurova
azizagofurova
Ключевые слова:
Kasbga yo‘naltirish, “Men”ligi, psixologik - pedagogik, o‘qituvchi o‘quvchilarni kasbga yo‘naltirishi.Выпуск
Раздел: Articles