Аннотация
Maqola manzara janrida o’quvchilarning tushunchasini singdirish va ularning dunyoqarashini rivojlantirish masalalari haqida so’z yuritiladi. O’quvchilarga manzara ishlash mashg’ulotlari nazariy bilimlarga ega bo’lishi borasida amaliy maslahatlar beriladi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Abdirasilov S. Tolipov N. Oripova N. Rangtasvir.Toshkent. O’zbekiston, 2006.
Abdirasilov S. Tasviriy san’at va uni o’qitish metodikasi. Toshkent. Ilm-Ziyo nashriyoti, 2011.
Buyuk didaktika . Akademik S.Rajabov taxriri ostida. O’qituvchi. Toshkent.1975 y.
E.M.Belskaya. Metodika ispolzovaniya mestnogo materiala v prepodavanii botaniki v shkolax Uzbekistana “Uchpedgiz”. Tashkent. 1958.
Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.
Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.
Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).
Авторы
Jo'ramurod Soliev
Jizzakh State Pedagogical Institute
Nilufar Umirova
Ozoda Egamova
Ключевые слова:
manzara, rangtasvir, kompozitsiya, realistik san’at, janr, kolorit, perespektivaВыпуск
Раздел: Articles