STEAM TAʼLIM TEXNOLOGIYASINI MAKTABGACHA TAʼLIMDA QOʻLLASHNING MEʼYORIY USLUBIY ASOSLARI

Published 2024-12-02

STEAM TAʼLIM TEXNOLOGIYASINI MAKTABGACHA TAʼLIMDA QOʻLLASHNING MEʼYORIY USLUBIY ASOSLARI

Это устаревшая версия, которая была опубликована 2024-12-02. Прочтите самую последнюю версию.

Abstract


Bugungi shiddat bilan rivojlanib borayotgan bir davrda bolalarni eski usulda oʻqitish unchalik katta samara bermasligi mumkin. Taʼlim jarayonlarini fan, texnologiya, muhandislik , sanʼat va matematika uygʻunligida tashkil qilish, oʻquvchilarda nazariy bilimlarni amaliyot bilan bogʻlaydi va jahon bozorida raqobatbardosh boʻlish uchun muhim koʻnikmalarni rivojlantiradi. Ushbu maqolada STEAM taʼlim texnologiyasini maktabgacha taʼlimda qoʻllashning meʼyoriy uslubiy asoslari tahlil qilinadi.

Authors


SEVINCH ALIQULOVA

JSPI

Keywords:

STEAM, innovatsiya, muhandislik, integratsiya, texnologiya, taʼlim, fan, sanʼat, interaktiv, intellektual, konstruktiv oʻyinlar, manipulatsiya, kreativlik.

Версии


Powered by I-Edu Group