Abstract
Ushbu maqolada tarbiyachining maktabgacha ta’lim tashkilotida ta’lim-tarbiyaviy ishlarni samarali tashkil etishida M. Montessori, IMEN kabi pedagogik texnologiyalar, zamonaviy interfaol usullardan foydalanishi samarali natija berishi haqidagi fikrlar berilgan. SHuningdek, pedagogik texnologiyalar bilan sug’orilgan mashg’ulotlarda bolalar o’zlarini erkin his qilishlari, barcha topshiriqlarni bajonudil bajarishlari yoritib berilgan. Ushbu faoliyatlarni amalga oshirishda tarbiyachi ma’sul ekanligi maqolada yoritilgan.
Как цитировать
Maxfuza. (2021). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTIDA TA’LIM-TARBIYAVIY ISHLARNI TASHKIL ETISHDA TARBIYACHINING O’RNI. Мактабгача таълим журнали, 1(1). Retrieved from https://matinfo.jdpu.uz/index.php/presedu/article/view/2729
Authors
Maxfuza
JSPI
Keywords:
ta’lim- tarbiya, IMEN, pedagogik texnologiyalar, erkinlik, ijodkorlik, tarbiyachi, faoliyat.Issue
Section: Articles